THE OWNER

My photo
hell-O guyss , im Athirah Ramli from Ampang , KL :) Just ordinary person . Studying at Politeknik Sultan Idris Shah , Sabak Bernam , Selangor . taking Dip.Hotel & Catering Management :) . So , if u guys wanna know me well , do read my blogg yeah :D Dont forget to drop some comments x). I have my own PRIDE as you . Always be myself . I do much LOVE my family & my friends . Do always keep in touch yah . Much LOVE ! XOXO xD

Followers

Friday, June 29

22 June 2012 - Im Taken ?

Assalamualaikum !
Haiii semorangg yang suka baca blog Tyaa :) Hihihi .
Nak cerita sikit , sikit jela tak byk . dah tengah mlm ni ,
 Malas nk merapu lelebih . hekhek!
Okay , saya dah jadi milik org .
 I mean belum kahwin . Just In A RELATIONSHIP :)
salah ke ? tak kan ! hehehe :D Dia berjaya takluk hati saya ni haa .
Eeeee , benci benci . haha :D *gedik*
Nama dia ? Abdullah Harith . Dia bknnya baik sgt , bukannya hensem sgt , bukannya perfect sgt . ehh ?
Dia cuma terlampau baik . Tak hensem tapi comel :D dia perfect tu mmg tak la. dlm dunia ni ade ke manusia perfect ? hihi . I iz dah syg kat dia . mule-2 mmg takde niat nk bercinta . seriously . benda ni jadi tanpa dirancang dan dijangka walaupun sedetik mahupun senafas . cehhh . makin kenal makin syg , makin tahu perangai makin nak tahu perangai dia lagi . hahaha :D Saya cuma nk dia tahu , saya takboleh nk syg dia sepenuh hati sy , sbb sy masih milik yang maha ESA , milik mak ayah , milik keluarga . saya taknak dia terlampau syg cinta kat saya sepenuh hatinya kerana saya takmahu dia terlampau lalai dgn cinta ni :) dahulukan mana yg penting tau awk ! Kita masih muda , masih masing-2 nk kejar cita-2 :) kan kan ? Saya tak boleh nk janji yang sy akan jd yang terbaik di sisi awk , tapi sy akan cuba memahami , setia , jujur dgn cinta yg lahir dr hati saya :) Insyaallah , kita sama sama cuba lagi perbaiki kelemahan masing2 okay ? Saya berharap sgt kita sama sama berjaya dapatkan segulung diploma sesama tau tau ? hihihi :D Saya syg awk tau dollah ! Kbai. Nk merapu nanty-2 la. tak larat . heeeeeeeee :)

*Tolong jgn muntah bila dah baca entry kali ni ye kawan2 ! Hahaha :D
*Eh , Dollah , lagu kat blog ni utk awk tau . Awk tahu kan ? Kbai !


Tulus dari Hati ; NurulAthirahRamli(:

2 comments:

  1. done follow,nnt follow me back :)

    ReplyDelete
  2. hai makcik. jemput singgah belog :) http://enigmainc.blogspot.com/

    ReplyDelete