THE OWNER

My photo
hell-O guyss , im Athirah Ramli from Ampang , KL :) Just ordinary person . Studying at Politeknik Sultan Idris Shah , Sabak Bernam , Selangor . taking Dip.Hotel & Catering Management :) . So , if u guys wanna know me well , do read my blogg yeah :D Dont forget to drop some comments x). I have my own PRIDE as you . Always be myself . I do much LOVE my family & my friends . Do always keep in touch yah . Much LOVE ! XOXO xD

Followers

Wednesday, March 14

#pendamlagi

aku menangis tiap tiap hari . tiap tiap malam . aku pun taktahu kenapa . aku sedih . aku taktahu apa aku buat aku taktahu mcm mana aku boleh rasa mcm ni . aku penat . aku dah tak larat nak menangis . tapi aku still menangis jgk . aku tak bagitahu org . tapi semalam kantoi. baru abdullah harith ckp sket psl seseorang terus hati aku jadi sayu . serius , aku sebak . aku terfikir je . kenapa boleh jadi mcm ni . aku taknak jadi mcm ni . ya Allah . hidup mmg tak selalu indah kan . indah itu hanya sementara . aku percaya dengan takdir . aku percaya qada' dan qadar yang ALLAH tentukan untuk aku . tapi jiwa aku , hati aku masih belum pulih . aku nak aku yang dulu ! erghhhh . aku taktahu sampai bila akan jadi mcm ni . aku akui aku menangis tiap-2 malam . bak kata abdullah harith . aku mcm ade sumthing nak diluahkan , nak tanya . tapi aku sendiri membisu . aku kelu nk luah . lebih baik org taktahu . biarlah aku pendam sependam pendamnya . aku lebih rela mcm ni . its okay . aku okay je . masih bernafas dengan selesa di bumi Allah ni . sekarang ni aku sedang mencari apa yang aku nak , perlu dlm hidup aku . itu sahaja :) doakan aku supaya pulih hati ni eh kawan-2 ? :D 

yang memendam ,
AthirahRamli

No comments:

Post a Comment