THE OWNER

My photo
hell-O guyss , im Athirah Ramli from Ampang , KL :) Just ordinary person . Studying at Politeknik Sultan Idris Shah , Sabak Bernam , Selangor . taking Dip.Hotel & Catering Management :) . So , if u guys wanna know me well , do read my blogg yeah :D Dont forget to drop some comments x). I have my own PRIDE as you . Always be myself . I do much LOVE my family & my friends . Do always keep in touch yah . Much LOVE ! XOXO xD

Followers

Friday, March 9

#jiwaraga

jiwa raga saya sebenarnya tak tenteram . perasaan yang ada nih buat saya sangat sangat sakit :( sakit nyaaa . sakit :( tapi kenapa nak pkir lagi kan . Huhuhuhu :') Seriously ,  perasaan ni telus . amat telus :') Tapi nak buat mcm mana , ini silap saya . salah saya . cepat sangat membuka perasaan , membuka jiwa untuk menyayangi seseorang . saya tak salahkan sesiapa . saya salahkan diri saya . tak sepatutnya saya cepat bertindak dan cepat menyuarakan hasrat isihati saya :') tapi , tak salah kan . kita hanya meluahkan perasaan . Its normal . Its life . inilah dia , manusia yang cepat sangat rasa perasaan itu ada dalam jiwa dan itulah Athirah Ramli . Maybe , lepas ni saya kena berjaga-jaga :') tapi buat masa ni saya masih merasakan perasaan itu kuat dalam hati . Susahnyaa nak lupa . senang nak rasa tapi nk lupa ? Payahhhhhhhh :( Kawan-kawan , tolong saya :(

Saya hanya insan biasa , yang cepat mesra , cepat ramah dengan org lain . Tak percaya ? tanya lah sesiapa yang pernah berkawan rapat dengan saya sehingga kini . Saya anggap , suatu perhubungan itu serius walaupun kawan , teman atau ape pun . Once saya dah berkawan dengan org itu , saya akan genggam perhubungan itu hingga akhir hayat saya :) saya bukan nk cakap saya kawan yang bagus ke , takkk . tapi inilah saya :) saya amat terasa kehilangan seseorang jikalau dia lupakan saya , mengabaikan saya :') Ngada-ngada kann ? tapi , this is me . Saya bukan seorang yang sempurna , saya ada salah silap saya :") Maafkan saya kepada sesiapa yang saya telah menyakiti hatinya atau pun menganggap saya yang bukan-bukan :) Saya takde niat jahat . Jangan lah berpra-sangka buruk terhadap perhubungan saya dengan sesiapa pun . Tak salah nak berkawan RAMAI RAMAI kan ? Bukan nk carik publisiti atau nak perasan diri HOT ke takk . tapi inilah diri saya :) mungkin ramai yang mengenali saya hanya pada luaran , tapi kenalilah saya dengan baik :) Kalau ada salah silap saya , tegurlah ye ? :)

AthirahRamli

No comments:

Post a Comment