THE OWNER

My photo
hell-O guyss , im Athirah Ramli from Ampang , KL :) Just ordinary person . Studying at Politeknik Sultan Idris Shah , Sabak Bernam , Selangor . taking Dip.Hotel & Catering Management :) . So , if u guys wanna know me well , do read my blogg yeah :D Dont forget to drop some comments x). I have my own PRIDE as you . Always be myself . I do much LOVE my family & my friends . Do always keep in touch yah . Much LOVE ! XOXO xD

Followers

Wednesday, February 8

#bila ATHIRAH jatuh cinta

 BILA AKU JATUH CINTA by AWI RAFAEL (:

Bisakah ku tanpamu..
Bilakah ku tanpamu..
Hatiku mulai rapuh, hatiku mulai sedih
Bisakah ku tanpamu..
Bila aku jatuh cinta
Kan ku sebut namamu, akan ku tulis lagumu
Akan ku katakana kata-kata indah
Bila aku jatuh cinta
Kan ku doakan kamu, menyempurnakan aku
Akanku buatkan semua yang terindah.. hanya untukmu
Relakah ku tanpamu..
Relakah ku tanpamu..
Bila aku jatuh cinta
Kan ku sebut namamu, akan ku tulis lagumu
Akan ku katakana kata-kata indah
Bila aku jatuh cinta
Kan ku doakan kamu, menyempurnakan aku
Akanku buatkan semua yang terindah..
 
*Dedicated this song to someone that i really want to knowing him more & more , tapi... mungkin xde rezeki :) so hanya mampu REDHA dgn ketentuanNYA :) Thanks kerana sudi berkwn dgn sy. 
 
 
LOTS OF LOVE ;
athirahramli (:

No comments:

Post a Comment