THE OWNER

My photo
hell-O guyss , im Athirah Ramli from Ampang , KL :) Just ordinary person . Studying at Politeknik Sultan Idris Shah , Sabak Bernam , Selangor . taking Dip.Hotel & Catering Management :) . So , if u guys wanna know me well , do read my blogg yeah :D Dont forget to drop some comments x). I have my own PRIDE as you . Always be myself . I do much LOVE my family & my friends . Do always keep in touch yah . Much LOVE ! XOXO xD

Followers

Tuesday, July 26

maafkan aku.

tolong jangan sayang aku.
tolong jangan tunggu aku.
kalau rasa dah fedup , dipersilakan lah.
aku taknak kau kecewa dgn aku.
aku panas baran. aku takde ape pun yang special.
aku lemah. aku bodoh sbb tunggu org yang mmg dah taknak kat aku.
aku sedar siapa aku.
aku relakan diri aku utk terus jadi mcm ni.
ini mungkin derita yang mmg patut aku dpt smpai bila bila.
please . mmg aku bersalah.
aku bersalah. aku tak mampu nk balas apa yang kau dah korbankan utk aku.
kau terlalu baik dan aku terlalu jahat.
aku perlu tenang. aku nak hidup.
biarlah aku hidup mcm ni.
tanpa sesiapa. aku taknak menyusahkan sesiapa.
tolong. aku taknak sape2 ada dlm hati aku.
jangan lah kau mengharap. 
dlm nawaitu mmg dah ada niat nak buat benda bodoh.
mcm tunggu masa.
tapi aku syg family aku sgt2.
lagi2 mak aku.
tapi biarlah kisah hati aku terhenti di sini. tak sape paham ape aku nak.
sebab aku dah bodohkan diri aku.
aku kesal. sumpah aku kesal apa aku buat selama ni.
aku benci kisah hati aku.
aku benci dgn diri aku.
aku perlu masa ruang .
sumpah aku nak sorang2. 
walau nampak aku ceria . tapi sebenarnya aku rasa perit sgt dgn hidup aku.
seolah aku dah takde semangat nak hidup.
tolonglah. kalau tak paham aku . never mind.
teruskan hidup kau. masa depan kau cerah.
aku dah rasa hidup aku gelap.
ntah bila nak terang. maaf kan aku sebab terlalu buat kau sakit hati.
buat kau sedih. aku bkn baik. aku jahat sbb bg harapan dkt kau.
aku minta maaf . aku tak tau cmne nak ckp dgn kau.
aku rasa bersalah yang teramat.
tapi apa kan daya. aku lemah sekarang ni.
bdn aku , jiwa aku , hati aku seolah tak ada fungsi.
otak aku lagi jemm . fikiran aku ntah ke mana.
yang aku pasti , ALLAH tgh lindungi aku agar aku tak buat benda bodoh.
maafkan aku Muhammad Hanif Sanip.


yang ikhlas , AthirahRamli .

No comments:

Post a Comment