THE OWNER

My photo
hell-O guyss , im Athirah Ramli from Ampang , KL :) Just ordinary person . Studying at Politeknik Sultan Idris Shah , Sabak Bernam , Selangor . taking Dip.Hotel & Catering Management :) . So , if u guys wanna know me well , do read my blogg yeah :D Dont forget to drop some comments x). I have my own PRIDE as you . Always be myself . I do much LOVE my family & my friends . Do always keep in touch yah . Much LOVE ! XOXO xD

Followers

Wednesday, July 20

apa aku perlu?

aku perlu ke dia lagi? dia bkn perlu aku pun.
urm , aku mencuba dan terus cuba.
mungkin. ini yang terbaik . aku mmg bkn utk dia.
aku redha dgn ketentuannya . aku redha dengan takdir.
cuma kenapa mesti ade sikit penantian utk dia dlm diri aku.
aku taknak rasa benda ni , please lah.
aku hanya perlu ketenangan dan ketenangan .
aku sakit dengan benda benda camni .
aku tak mampu nk menanggung lagi , 
wahai hati , relakan lah Amyrul Helmi pergi dan terus pergi dari hidup aku.
aku mahu jalan ke hadapan dan terus ke hadapan dan tak mau menoleh lagi .
cukuplah Athirah,kau ade masa depan kau kan?
fikir apa yg sepatutnya. itu lebih baik.
yang aku perlu hanya mendekatkan diri dengan ALLAH S.W.T :)
Insyaallah , aku cuba utk terus maju dan maju ke depan .
adakah mmg ini dugaan yg berat utk aku tempuh?
mungkin lepas ni kita tak tahu kan?
sesungguhnya Allah yang menentukan segalanya.
Aja aja fighting Athirah , Chayok !
semoga ALLAH sentiasa melindungi aku dari segala bencana dan kesulitan , AMIN.

AthirahRamli.
*luahan dan luahan .

No comments:

Post a Comment