THE OWNER

My photo
hell-O guyss , im Athirah Ramli from Ampang , KL :) Just ordinary person . Studying at Politeknik Sultan Idris Shah , Sabak Bernam , Selangor . taking Dip.Hotel & Catering Management :) . So , if u guys wanna know me well , do read my blogg yeah :D Dont forget to drop some comments x). I have my own PRIDE as you . Always be myself . I do much LOVE my family & my friends . Do always keep in touch yah . Much LOVE ! XOXO xD

Followers

Tuesday, June 28

tak paham.

kadangkadang aku tak paham knp aku mesti menangis dan menangis ?
penatlah . bila nk happy je tyaa ?
what ? aku minah jiwang ? sensitip ? yes ? so ?
korg tak penah menangis ke ? jangan nak geleng2 menidak menafikan okay ?
tak phm why org cepat nya bahagia . kenapa aku susah nak bahagia .
kan ? mungkin bahagia tu mmg ada . tapi aku tak pernah rasa cukup .
and aku tak paham . kenapa mesti aku rindu life yg dulu.
come on tyaa , what goes around , comes around .
lagi2 sekarang , depan mata kau je . tinggal kau nak grab ke tak.
i mean hanif . yes , he's so adorable , kind plus caring . apa lagi ?
aku selalu marah2 dia . n aku pun tak paham .
mungkin aku taknak dikecewakan ditinggalkan disisihkan .
hurm, yes im too much sensitive now.
uzur ke tak uzur ke sama je aku.
panas baran dah paras ozon menebal .
makin tebal baran kau tyaa . smpai bila.
i need time , but smpai bila tyaa?
ntah . tyaa pun tak phm smpai bila.
hanif pun always banyak bersabar dgn kerenah baran aku.
aku maki2 dia pun dia terima. but kenapa aku sush nak syg dia sgt2?
aku pun tak phm.
weyh ex boipren. pls lah. kau nk kwn dgn aku kn?
stop jeles2 dgn aku. yeah2. makin aku benci kt kau. makin teringat2 aku kt kau.
kau ade awek kan. go ahead. new life konon kau kata?
weyh. kalau new life kau takdelah nk jeles2 aku ngan hanif.
so , biarlah aku carik ketenangan diri aku dulu ye :)
aku tak paham. smpai bila nk macam gini.
aku taknak hanif kecewa . sbb dia banyak dah berkorban mcm2 utk aku.
so,aku akan terima hanif. tp bkn skrg. aku pun tak phm kenapa bkn skrg.
erm. biarlah aku repair betul2 hatijiwa ni .
grrr . repair tak repair pun cm sama jekk >,<
so , thanks 4 reading bloggers plus stalkerssss =.='


*actually aku pun takphm kenapa aku nk luah tak phm ni kt blog! haha.
maaf maaf :") aku gune bahasa kasar kali ni . "aku" 
jangan marah k :)
sigh ; athirahramli

No comments:

Post a Comment