THE OWNER

My photo
hell-O guyss , im Athirah Ramli from Ampang , KL :) Just ordinary person . Studying at Politeknik Sultan Idris Shah , Sabak Bernam , Selangor . taking Dip.Hotel & Catering Management :) . So , if u guys wanna know me well , do read my blogg yeah :D Dont forget to drop some comments x). I have my own PRIDE as you . Always be myself . I do much LOVE my family & my friends . Do always keep in touch yah . Much LOVE ! XOXO xD

Followers

Tuesday, June 7

short conversation .

aku : awk , saya rindu arwah zul . serius , sbb saya tahu die je lelaki yg btol2 sayang kt saya. saya rindu die sgt,kalau die ade lg kt dunia ni , sbb die jaga saya kan ? n tak bg sape2 sakitkan hati i cmni . ya allah :(
dia : ha? ntah la ye la kot . criklah org mcm arwah tuu. knpe ni ?
aku : ntahlahh . mcm dah fedupp psl hati & perasaan ni . dh trauma. sakitnya jiwa .
dia : criklah org yg btol2 leh jaga awk. crik suami bkn bf . terpulanglah .
aku : ha? sy tkot. tkot lah . knp sy kne hadapi bnda yg cmni ? benci T.T
dia : kalau susah sgt . . anggaplah apa yg berlaku mcm tak pnh berlaku .
aku : sy tak bole nk anggap bnda yg berlaku tak wujud . dah jadi dah pun . so , mmg geramm pluss sakitnya hati !
dia : apa yg awk geram , then mane tau bf awk leh jg awk ? bkn sume org same kan .
aku : dah tak yakin dh  . takde keyakinan lgsg nk bercinta ngan sape2 pasni . mcm tak diredhai pun ada jgkk . sy taknak asyik disakiti . pnt lahh :(
dia :  smpai bila awk nk mcm ni . pelan2 lah awk bole ;)
aku : tak boleh . dah feduppp ! =.=






*dia adalah kawan saya. sekian :(

SAKITJIWA ; AthirahRamli

2 comments:

  1. huu . ade lah . tyme aku f5 dulu :) kisah lama der :) aku redha .

    ReplyDelete