THE OWNER

My photo
hell-O guyss , im Athirah Ramli from Ampang , KL :) Just ordinary person . Studying at Politeknik Sultan Idris Shah , Sabak Bernam , Selangor . taking Dip.Hotel & Catering Management :) . So , if u guys wanna know me well , do read my blogg yeah :D Dont forget to drop some comments x). I have my own PRIDE as you . Always be myself . I do much LOVE my family & my friends . Do always keep in touch yah . Much LOVE ! XOXO xD

Followers

Sunday, April 10

dia & exam !

D  I  A
saya happy , thanks sbb dtg sini :) hanya tuhan je tahu . tak dpt tya nk gmbrkann perasaan happy uh :) kita jalan :D tyaa suka . tyaa suka sgt :) he make my day yesterday . thanks tau . kita mkn sama2 . kita gelak2 . kita borak2. tapi smlm serius . bila awk nk pergi je . perut sy terlampau sakit :( ntahh lahh . time2 ni jgk nk wt hal :/ thanks belanja saya itu ini . awk ckp lg 3minggu je kan :D . okay, sy tggu xD . kita study leklok ehh utk final ni(: sian awk , satu hari dua paper ye ? chayokk . awk leh buat . sy dah janji dgn diri saya , saya takkan kacau awk tyme exam . awk ckp pe , col kejap tu bole la ? :) okay . hurm . tak sbr nk abis final . awk , sy tkot nk MUET :( huhuk . wish me luck yeah . doakan saya :) thanks a lot for make my day yesterday . btw , serius sy suka cara awk wt lawak psl johan tuhh :) then , saya suka awk ajuk mimik muka saya :) hehe :D 

E   X   A   M
hee ha , cte lain pulakk . okay2 . seminggu sudahh berCUTI kau ye  kat KL tyaa . mmg .. heaven . asyik2 makan tido kt umah . haha :D yes . ape makanan yg tyaa nk mkn sume dah dpt woooh :D haha . all the fast food . hahaha. jgn jeles . weee . so , tomorrow  da start MUET der , Speaking der . waaa cuakk der ! :D hehe. takpe. mlm ni gle2 study ye tyaa ! then next week , 18hb. start FINAL exam . whoooop . notes dah buat :D huhu . insyaallah . nk result yg better from last sem . serius nak . nk bukti kt mak . even rapat ngan sumone , tak semestinyaa kte tak study kn wak ? :) hehe. 




so , di kesempatan ini . saya , Nurul Athirah Ramli ingin menyusun sepuluh jari , memohon ampun dan maaf jika ada ketelanjuran kata , terkasar bahasa , terpukul binasa , tercakap laser . haha :D maafin ya :) , maaf zahir batin :D redhakan segalanya ye . saya hanya insan biasa :) setiap manusia melakukan kesilapan ye. so , pada semua kawan2 saya . kt poli mane2 laa , uitm ke , yg nk exam uhh . Gudluck Uollzz xD


AthirahRamli (;

No comments:

Post a Comment