THE OWNER

My photo
hell-O guyss , im Athirah Ramli from Ampang , KL :) Just ordinary person . Studying at Politeknik Sultan Idris Shah , Sabak Bernam , Selangor . taking Dip.Hotel & Catering Management :) . So , if u guys wanna know me well , do read my blogg yeah :D Dont forget to drop some comments x). I have my own PRIDE as you . Always be myself . I do much LOVE my family & my friends . Do always keep in touch yah . Much LOVE ! XOXO xD

Followers

Thursday, March 31

kenapa.

saya rasa sangat sedih bila saya perlukan seseorang tu, org tu bg alasan mcm2. ye, sy ngadu masalah tak kena pada masa. SALAH saya kan. kenapa mesti mcm ni. atleast dengar je dlu. hurm. sedih la. sedih sgt. dah la mcm2 masalah. tak tahu nk ckp mcm mane.Bila nk share good news,mcm tak ckp pape. ye,x mengharap pun dpt congrats or ape2. tp atleast, dgr la sy luahkan seseatu smpai habis. just listen. tak mintak lebih pun :( . Never mind , saya tahu kdg2 saya terover excited nk cerita ape2. tapi , inilah saya. inilah athirah ramli. kenapa susah nk memahami kehendak saya. saya tak mintak ape2.saya taknak bebankan fikiran awak. tapi sy cume perlukan seseorang untuk mendengar luahan hati saya :( . itu je :(( .
sedihnya :(




**saya selalu ingat pesan lecturer saya,
DONT TAKE EMOTION INTO THE SITUATION :(
TAPI , still tak boleh . sebab , memang sy org yg berEMOSI . Maaflah kalau selama ni , saya hadir dlm hidup awk & menyusahkan awk & membebani fikiran awk utk mendengar luahan saya. 


sedih ; AthirahRamli =(

No comments:

Post a Comment